Trwa ładowanie...

Media, Sztuka, Reklama

 

18

kategoria: Świadomi odbiorcy
otagowano:
pokaż więcej

Miasto na sprzedaż w Muzeum Sztuki Nowoczesnej w Warszawie:

Zobacz więcej z kategorii Świadomi odbiorcy

podobne materiały

Cyfrowa przyszłość

Cyfrowa przyszłość

Projekt Cyfrowa Przyszłość realizowany jest przez Fundację Nowoczesna Polska. Jarosław Lipszyc specjalnie dla portalu Civilia.pl przedstawia jego założenia...

materiał wideo

67

Ukryty przekaz reklamowy

Celem każdej reklamy jest skuteczna perswazja. Cel ten można osiągnąć w rozmaity sposób: obiecując spektakularne efekty wykorzystania reklamowanego produktu, odwołując się do wartości, które ceni odbiorca lub - poprzez ukrycie istoty przekazu...

materiał tekstowy

20

Edukacja medialna we Francji

Jeszcze trzydzieści lat temu we Francji, podobnie jak w krajach anglosaskich, przez edukację medialną rozumiano na ogół rozszerzenie nauczania ojczystego języka i literatury o wiedzę na temat kinematografii...

materiał tekstowy

17